nuffnang

April 1, 2011

berkorban apa saja....

malam tadi memang menguji kesabaran bebenar lebih kurang dalam pukul 8.30

selepas selesai makan malam aku terasa penat sangat ditambah lagi dgn 'sesunggut' menyerang adoi la..aku pun tertido selepas buatkan susu untuk 'myhero' pas tu lebih kurang pukul 10.30++ aku terjaga sebab daddynyer udah pulang

tengok2 masyaallah nak menanggis pun ada

tv mmg terpasang ingatkan budak kecik tu kusyuk tgk tv

rupanya dia ada projek baik punya

1 botol bedak + 1 botol minyak rambut baby johnson + 1 botol minyak TYT semua diadun sekali di atas kepala beliau dan segenap ruang dapur dan separuh dari karpet huhuhuhu...apa salah ibu, nak....

nak meroyan pun ada time tu

mana nak dobi budak kecik tu n

nak ngemas dapur lagi nak ngemop lantai lagi

dah la perut kurang sihat

menanggis aku dalam hati apa boleh buat..

2 lagi anakku telah lama beradu jadi sapa lagi mau beri pertolongan

daddynyer mandikan budak kecik tu

aku masih di dapur mengurut dada masih termangu memikirkan

dari mana mau mula kemas dulu

wahai heroku mulai hari ini

ibumu bertekad selagi mu tak tido

selagi itu ibumu belum boleh tido


walau apa pun yang terjadi.....pulstop (huhuhuhu)





(peace no war)

No comments:

Post a Comment