nuffnang

July 27, 2010

aku bukan superman

aku bukanlah superman
aku juga bisa nanges
jika kekasih hatiku
pergi meninggalkan aku...

tu lagu superman...tapi bagiku, aku juga bisa nanges jika
hatiku tercalar walau aku seorang yg keras hati
tapi kadang2 airmataku tumpah jua.
selalu airmataku kerap mengalirkan arus
jika ianya berkaitan mak abah dan anak2
dengan suami ada la jugak
tapi aku lebih suka simpan
bnyk2 nanti leh buat letupan gunung berapi...hehehe
sekali merajuk bertahun la.
ada gak terbaca kita tak boleh nak simpan apa yang terbuku
kena luahkan apa yg tak puas hati
tapi ntah la..aku lebih suka simpan saja
sebab malas nak bising2 ngan somiku
sebab tu makan dalam kot...
org kata kalau selalu makan hati jangka hayat umur akan pendek
wah..wah..suka la org laki yer
kalau isteri cepat mati
cepat diorg dapat pengganti

No comments:

Post a Comment