nuffnang

August 23, 2010

FesyenNista Baby Kiko

Dalam tengah aku kusyuk tengok rancangan FesyenNista Baby Kiko ni..rupanya dah ada pemenang...walaupun aku kerap ter'miss' episod tapi aku akan pastikan aku tengok ulangan..memang comel2 sangat anak2 diorang ni siap pandai bergaya lagi. Pemenang untuk FesyenNista Baby Kiko ini siapa lagi kalau bukan..... Engku Aleesya
memang bertuah kan anak erra fazira ni... cute sungguh.


(gambar amik dari mediamalaya.com)


macam baru je tengok Erra Fazira buat majlis cukur jambul..tup2 dah anak dara Engku Aleesya ni..pandai bergaya like your mom..aku memang dari dulu minat sama Erra. sekarang bahagia je tengok family diorang..memang rezeki Erra kan dapat anak comel, suami baik, yang penting kewangan kukuh...tumpang gembira buat Erra.

No comments:

Post a Comment